Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 6 maart 2018

Nog meer streepjes haken

Nou, het is echt een vervelende griep die rondgaat. Hier is inmiddels nummer 4 ziek en de laatste, nummer 5 is ook niet helemaal fit dus zal ook wel aan de beurt komen. De jongens hebben het gelukkig niet heel erg gehad, maar toch nog wel een dag of vijf. Ik ben er nog steeds niet door, de verkoudheid blijft hangen en mijn energie nog lang niet terug.
Maar goed, ik ben wel weer aan het haken geslagen. De Homey comfort cal is inmiddels vier weken bezig. Ik heb tot en met week drie af.


Een poosje terug kreeg ik allemaal garen en andere handwerkspullen die van een tante van mijn man zijn geweest. Zij is onlangs overleden en bij het leegruimen van haar huis kwamen ze deze spullen tegen. Onder andere donkergrijs, wit en petrol garen. Met een restant donkerrood wat ik nog had een mooie combinatie voor een deken!


In een steek die bij mij favoriet is: de granny streep.


Ik vind het een stoere deken worden. Heerlijk werkje tijdens het tv-kijken.

Fijne dag!


2 opmerkingen:

  1. Het wordt zeker een hele stoere deken, wat fijn dat je dit gekregen garen zo'n leuke bestemming kunt geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die kleurtjes. Beterschap voor alle zieken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!