Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 25 juni 2017

Quilten en haken

De kussens worden eindelijk gequilt. Daar kan ik zo lekker tegenaan hikken, maar als ik er eenmaal mee bezig ben, vind ik het een heerlijk werkje. De eerste is klaar.


De tweede ligt klaar in de ring.


Ook heb ik de donkerrode deken weer opgepakt. Door de donkere kleur heb ik goed licht nodig. Daarom heb ik hem nu het wat koeler is weer opgezocht en er lekker verder mee gegaan. 


Overdags én 's avonds is er nog genoeg licht, dus de komende weken kan ik hier fijn mee aan de slag.

Tot slot nog een mooie tekst die ik vorige week heb 'geletterd'.


Groeten,
Anja.







2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn je kussens al. Ik zie altijd op tegen het dubbelen. Het quilten zelf vind ik leuk. Ja, zo heeft ieder zijn ding. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al aan de handlettering, zie ik. Je bent lekker veelzijdig bezig!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!